Werving via gedrukte media en internet geeft beste resultaat

Datum nieuwsfeit: 02-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Personeelswerving via gedrukte media in combinatie met internet vacaturesites geeft de beste resultaten

Uit een onderzoek, gehouden onder Nederlandse organisaties blijkt dat het bedrijfsleven de 400 on-line vacaturebanken waarderen met een 6.6 (op een schaal van 1 tot 10). Inmiddels is 96 % van de organisaties bekend met het medium on-line vacaturebanken. Dit blijkt uit het onderzoek dat drie studenten van de Hanzehogeschool, faculteit economie te Groningen hebben uitgevoerd.

Erg goed uit dit onderzoek komt de Nationale Vacaturebank.nl. Dit vorig jaar gestarte initiatief prijkt inmiddels op een 5e plaats qua naamsbekendheid en in de top ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen