National Geographic Society kiest SeeBeyond

Datum nieuwsfeit: 02-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

National Geographic Society kiest SeeBeyond voor bedrijfsbrede integratie van applicaties en partnersystemen

Hoofddorp, 2 augustus 2001 - SeeBeyond (Nasdaq: SBYN), wereldwijd leverancier van eBusiness Integration-oplossingen (eBI), gaat de integratiestrategie voor applicaties en partnersystemen van National Geographic Society vormgeven. De grootste wereldwijde non-profitorganisatie voor wetenschap en onderwijs gaat haar voorraadbeheerprocessen automatiseren en optimaliseren met SeeBeyond. Het doel is een beter voorraadbeheer door een naadloze integratie van verschillende applicaties.

"De toenemende fragmentatie van informatie binnen onze organisatie noodzaakte ons om een integratiestrategie te bepalen waarmee onze bedrijfssystemen informatie kunnen uitwisselen", zegt Shawn Bleam, E-business Manager van National Geographic ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen