Imtech ontvangt order van 37 miljoen euro van Audi

Bron: Internatio-Müller N.V.
Internatio-Müller N.V.

Rotterdam, 3 augustus 2001

Internatio-Müller (Imtech) ontvangt order van EUR 37 miljoen van Audi Imtech, de divisie Techniek van Internatio-Müller N.V., heeft van Audi AG een opdracht van EUR 37 miljoen ontvangen. De opdracht wordt uitgevoerd door ROM, de Duitse System Integrator van Imtech

ROM is bij Audi als Total Contractor en System Integrator verantwoordelijk voor het projectmanagement en de complete multidisciplinaire technologische oplossingen, inclusief het bouwkundige traject, van drie nieuwe productiefabrieken van Audi te Ingolstadt in Duitsland. ROM verzorgt onder andere de complete lucht- en klimaat-technologie, persluchttechnologie, brandmelding, sprinklertechnologie, beveiliging, hoogspanning, zwakstroom, alsmede de complete data- en telecommunicatie en alle hieraan gerelateerde ICT-oplossingen.

Het eerste deel van de opdracht wordt nog in oktober dit jaar opgeleverd. Vanaf januari 2003 zal Audi in deze nieuwe fabrieken de productie van de nieuwe Audi A3 onderbrengen.

In maart van dit jaar meldde Internatio-Müller (Imtech) al orders ter waarde van EUR 50 miljoen aan technische oplossingen voor diverse Europese automerken, waaron-der de complete technologie voor twee nieuwe montagehallen voor de Audi A4.