Openwave verheugd met specificaties voor WAP 2.0

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Openwave verheugd met specificaties voor WAP 2.0

Openwave, leverancier van open, op IP gebaseerde softwareoplossingen, is blij met de WAP 2.0-specificaties die door het WAP Forum zijn vastgesteld. "Wij zijn - als medeoprichter van het WAP Forum - enthousiast over de publicatie van de specificaties door het forum", zegt Bruce Martin, Vice President of Technology bij Openwave. "Samen met het forum ondersteunen we de acceptatie van het mobiele internet door het implementeren van de WAP 2.0-specificaties in ons aanbod van mobiele oplossingen, die voorzien in robuustere en innovatieve diensten voor het publiek. De nieuwe specificaties zijn een volgende stap in de evolutie van het mobiele internet en Openwave is blij een rol te kunnen spelen in die ontwikkeling."

WAP 2.0 brengt de draadloze wereld dichter bij het internet met een reeks van specificaties, gebruikmakend van technologieen die de gebruikerservaringen verbeteren. Met de beschikbaarheid van WAP 2.0 zijn er nu specificaties beschikbaar die dienen als de standaard voor draadloze applicaties en diensten, die geleverd worden via diverse communicatiemiddelen.
Meer informatie over de nieuwe specificaties is beschikbaar op www.wapforum.org

Over Openwave
Openwave Systems, Inc. is ontstaan uit de fusie van Phone.com en Software.com. Het bedrijf levert een brede reeks van open, op IP gebaseerde communicatie-infrastructuursoftware en -applicaties. Meer informatie over het bedrijf is beschikbaar op www.openwave.com

Openwave