Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 04-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 4-08-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 15.30 u) Zaterdag, 4 augustus 2001

District Heerlen

Heerlen/Merkelbeek; snelheidscontroles
De politie heeft afgelopen vrijdag op de John F Kennedylaan in Heerlen en op de Kerkstraat in Merkelbeel radarsnelheidscontroles gehouden. Daarbij werden in Heerlen totaal 345 voertuigbestuurders gecontroleerd en in Merkelbeek totaal 155 voertuigbestuurders. Daarvan hebben in Heerlen totaal 94 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid overtreden en in Merkelbeek reden 63 voertuigbestuurders te hard. Die krijgen de bekeuring allemaal thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 70 km p/u.

Heerlen; rijbewijzen ingevorderd
De politie heeft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen