Import.nl geeft overzicht importeurs en haar producten

Datum nieuwsfeit: 06-08-2001

BUSINESS INTERNET TRENDS

IMPORT.NL vandaag gelanceerd.

Vandaag wordt de nieuwe website Import.nl gelanceerd.

Import.nl zal een overzicht geven van importeurs in Nederland en haar producten. Bezoekers kunnen gemakkelijk door de databank zoeken naar een bepaald product.

Als ingeschreven importeur is het mogelijk om eigen producten toe te voegen aan de database en deze te onderhouden. Bezoekers kunnen via de site de producten vinden en contact met de importeur opnemen. Inschrijven en producten toevoegen is voor importeurs geheel gratis en ook de bezoekers kunnen geheel gratis en onbeperkt naar producten zoeken.

Voor importeurs was het afgelopen week ook al mogelijk om zich in te schrijven. Hierdoor staat er al informatie in de databank. Import.nl hoopt nog dit jaar enkele duizenden producten in de databank te hebben.

Deze nieuwe website, die onmisbaar is voor elke importeur en potentiële klanten, is te bereiken via www.import.nl.

06 aug 01 07:45