Ritstele.com introduceert product voor online telefoongidsen

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Ritstele.com introduceert product voor online telefoongidsen

Het Rotterdamse Ritstele.com heeft een nieuw product ontwikkeld voor uitgevers van online telefoon- en adresboeken. Dit product RitsConnect - stelt bezoekers van online telefoongidsen in staat om direct vanaf hun pc te bellen met een bedrijf of instelling. Het Duitse Sutter Verlag uit Essen is de eerste uitgever die deze faciliteit aan de bezoekers van haar online telefoongids biedt. Ritstele.com biedt dit product aan naast haar publieksdiensten www.ikbelgratis.nl en www.anrufenkostnix.de, met inmiddels meer dan 200.000 geregistreerde gebruikers in Nederland en Duitsland.

'RitsConnect kun je eigenlijk beschouwen als de missing ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen