Capaciteit van Super DLT-cartridge overstijgt 1 terabyte

Datum nieuwsfeit: 06-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Opslagcapaciteit van Super DLT-cartridge overstijgt 1 terabyte antwoord op voortdurend toenemende vraag naar data-opslag

Genève (Zwitserland), 6 augustus 2001 -- De DLTtape Group van Quantum Corporation heeft een plan opgesteld voor de verdere ontwikkeling van Super DLT-producten (Digital Linear Tape). Het plan voorziet in vier nieuwe generaties Super DLTtape en resulteert uiteindelijk in een opslagcapaciteit van 1,2 terabyte, bij een overdrachtsnelheid van meer dan 100 MB per seconde in 2007.

Dankzij het ambitieuze productontwikkelingsplan van Quantum, kunnen IT-afdelingen erop rekenen dat zij met Super DLT altijd over voldoende capaciteit en snelheid zullen blijven beschikken, ondanks ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen