Politieberichten Limburg-Zuid

Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: 6-08-2001
Politieberichten district Maastricht (TW / 10.00u) Maandag, 6 augustus 2001

Maastricht, bromfietser door rood, aanrijding met gewonde Zondag 5 augustus omstreeks 16.40 uur vond op de Meerssenerweg, ter hoogte van de Kasteel Bleienbeekstraat te Maastricht een aanrijding plaats tussen een bromfiets en een personenauto. Uit de verklaringen van beide bestuurders bleek dat de bestuurder van de bromfiets door rood licht gereden was. Deze persoon, een 16-jarige inwoner uit Schimmert werd per ambulance naar het Academisch Ziekenhuis te Maastricht vervoerd. Tegen hem zal proces-verbaal worden opgemaakt.

Valkenburg, motordieven slaan toe
Afgelopen weekend hebben motordieven tot twee maal toe hun slag geslagen in Valkenburg. Op de Onderstestraat in Houthem werd een peperdure BMW, voorzien van het kenteken MB-VB-36 ontvreemd. De motor was slechts enkele maanden oud.
Vanaf Broekhem in Valkenburg werd een drie jaar oude Yamaha voorzien van het Duitse kenteken VIE-EN 42 ontvreemd.