Politieberichten Limburg-Zuid: district Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 06-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Kerkrade 6-08-2001 Politieberichten district Kerkrade (J.K.) Maandag 6 augustus 2001 - 12.25 uur

Wijlre; brandstichting
Uit verveling staken twee jongens uit Wijlre (15 en 16 jaar) zondag 5 augustus om 19.50 uur enkele planken van een picknicktafel langs de Kasteel Wijlreweg in Wylre in brand waardoor de brandweer moest uitrukken. Tegen de jongens wordt ter zake baldadigheid proces-verbaal opgemaakt terwijl de afhandeling daarvan via het bureau HALT afgewikkeld wordt.

Landgraaf; brandstichting
Een 49-jarige bewoner van de Houtbaan in Landgraaf deed zondag 5 augustus om 22.00 uur aangifte van brandstichting. Onbekenden bleken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen