Politiebericht Venlo

Datum nieuwsfeit: 07-08-2001
Bron: Politie Limburg-Noord

Politiebericht Venlo 7-08-2001
Mediaberichten 7 augustus (laatste berichten)

HELDEN Autodiefstal na inbraak
HELDEN Afgelopen nacht werd er ingebroken in een woning aan de van Hovellstraat waarbij de autosleutels werden gestolen om vervolgens een personenauto te stelen. Vanmorgen vroeg werd de auto onbeheerd aangetroffen in een maisveld nabij de John F Kennedylaan. Van het voertuig was een band lek.

HEEL Snelheidscontrole Samen Minder
HEEL Bij een snelheidscontrole op de Napoleonsweg in Heel heeft de politie maandagmiddag, in het kader van het project Samen Minder, 56 bekeuringen opgemaakt onder de 4781 passanten. De maximumsnelheid op deze weg betreft 80 km/uur.

BLERICK Winkeldiefstal
BLERICK Bij een winkeldiefstal uit een bedrijf aan de Kloosterstraat in Blerick zijn maandagmiddag tientallen lipsticks buitgemaakt. De totale waarde hiervan is ongeveer fl. 1500,-.

ARCEN Autodiefstal
ARCEN Vanaf de Lingsforterweg in Arcen is maandagmiddag een bestelauto gestolen. Het betreft een metallic blauwe Volkswagen Transporter. De bestelauto is eigendom van een 38-jarige man uit Middelburg. De waarde van de bestelauto is ongeveer fl. 20.000,-.

GENNEP Snelheidscontroles
GENNEP Bij snelheidscontroles in Ven-Zelderheide, Heijen, Mook, Gennep en Afferden heeft de politie dinsdag 122 bekeuringen opgemaakt onder 924 passanten. VEN-ZELDERHEIDE Bij een snelheidscontrole op de Kleefseweg in Ven-Zelderheide heeft de politie dinsdagmorgen 17 bekeuringen opgemaakt onder de 91 passanten. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 78 km/uur, de maximumsnelheid op deze weg betreft 50 km/uur. HEIJEN Bij een snelheidscontrole op de Hoofdstraat in Heijen heeft de politie dinsdagmorgen 21 bekeuringen opgemaakt onder de 144 passanten. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 72 km/uur, de maximumsnelheid op deze weg betreft 50 km/uur. MOOK Bij een snelheidscontrole op de Groesbeekseweg in Mook heeft de politie dinsdagmorgen 11 bekeuringen opgemaakt onder de 94 passanten. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 79 km/uur, de maximumsnelheid op deze weg betreft 50 km/uur. GENNEP Bij een snelheidscontrole op de Rijksweg in Gennep heeft de politie dinsdagmorgen 8 bekeuringen opgemaakt onder de 86 passanten. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 121 km/uur, de maximumsnelheid op deze weg betreft 100 km/uur. AFFERDEN Bij een snelheidscontrole op de Rijksweg in Afferden heeft de politie dinsdagmorgen 12 bekeuringen opgemaakt onder de 257 passanten. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 112 km/uur, de maximumsnelheid betreft 80 km/uur. GENNEP Bij een snelheidscontrole op de Nijmeegseweg in Gennep heeft de politie dinsdagmiddag 53 bekeuringen opgemaakt onder de 252 passanten. Hoogst gemeten snelheid bedroeg 100 km/uur, de maximumsnelheid betreft 50 km/uur.