Persbijeenkomst Antonov plc in Amsterdam

Bron: Antonov Automatic Transmission
Antonov Automatic Transmission

Amsterdam, 23 juli 2001

Antonov plc - Persbijeenkomst 7 augustus 2001 om 13.30 uur in het Okura Hotel, Starlightzalen, Ferdinand Bolstraat 333, Amsterdam

Namens Antonov plc nodigen wij u uit voor een persbijeenkomst op dinsdag 7 augustus 2001 om 13.30 uur in het Okura Hotel.

Tijdens de bijeenkomst zal de heer Mike Emmerson, Managing Director, de stand van zaken bespreken met betrekking tot de diverse prototypes van de Antonov transmissie. Na de bijeenkomst is er gelegenheid een testrit te maken in een auto met Antonov-automaat.

Graag horen wij van u of u of een collega hierbij aanwezig zal zijn.

Met vriendelijke groet,
Citigate First Financial

Donate Brunink

Citigate First Financial B.V., Assumburg 152a, Amsterdam Telephone ++ 31 (0)20 575 40 27, fax ++ 31 (0)20 575 40 20, Mobile ++ 31 (0)6 25095931 E-mail (dbrunink@citigateff.nl)

Disclaimer:
The information contained in this e-mail communication is solely intended for the person to whom it has been sent. If someone other than the intended recipient should receive or come into possession of this e-mail communication, he/she will not be entitled to read, disseminate, disclose or duplicate it. If you are not the intended recipient, you are requested to inform First Financial Communications of this by telephone (++ 31 (0)20 575 40 10), and to destroy the original e-mail communication. First Financial Communications is neither liable for the correct and complete transmission of the information contained in this e-mail communication nor for any delay in its receipt.