Politiebericht district Maasland

Politiebericht Oss 7-08-2001
Politiebericht district Maasland

FIETSSTER GEWOND BIJ ONGEVAL, Oss

Maandagmiddag is een 15-jarige fietsster uit Heesch gewond geraakt bij een ongeval. Het meisje wilde de Julianasingel in Oss oversteken. Daarbij zag ze een auto, bestuurd door een 73-jarige man uit Heesch niet naderen. Ze reed tegen die auto. Door de klap kwam ze tegen een andere eveneens daar rijdende auto, bestuurd door een 41-jarige vrouw uit Grave terecht. Het meisje is met een gebroken sleutelbeen en schaafwonden overgebracht naar het ziekenhuis in Oss.

GLAASJE OP, Heesch

Maandagmiddag is een 60-jarige man uit Heesch bekeurd. De man reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. Hij kreeg een rijverbod van 2 uur en een boete van fl. 410,-. De controle vond plaats op `t Dorp in Heesch.

SNELHEIDSCONTROLE

Maandagavond is snelheidscontrole gehouden op de Kaathovensdijk in Heeswijk Dinther. Op deze weg waar 80 km/u gereden mag worden werden 181 voertuigen gecontroleerd. Hiervan reden er 53 te hard. De hoogst gemeten snelheid was 121 km/u.

TAS GESTOLEN, Oss

Maandag is van een 77-jarige vrouw uit Oss haar handtas gestolen. De vrouw was boodschappen aan het doen in een winkel aan de Wolfskooi in Oss. Daarbij had ze haar tas aan haar winkelwagentje hangen. Toen ze haar wagentje een moment alleen liet en korte tijd later erbij terug kwam, was haar tas gestolen.