SAP Portals levert Getronics Enterprise Unification Portal

Datum nieuwsfeit: 07-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

SAP Portals levert Enterprise Unification Portal voor nieuwe Amerikaanse bedrijfsportal van Getronics Amerika

4000 werknemers krijgen toegang tot missiekritische gegevens en systemen

LONDEN, 7 augustus 2001 - SAP Portals, een volwaardige dochter van SAP en leverancier van open bedrijfsportals en business intelligence-producten, kondigt aan dat de Enterprise Unification Portal van SAP Portals zal worden geïmplementeerd als basis van de nieuwe Amerikaanse bedrijfsportal van Getronics, die de interne communicatie en selfservice van werknemers zal verbeteren. Getronics is leverancier van IT oplossingen en services voor professionele gebruikers van informatietechnologie.

De Amerikaanse tak van Getronics wil de bedrijfsportal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen