Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Telfort mikt met Q-Campagne op eigen stijl van buttonfreaks

Datum nieuwsfeit: 09-08-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Telfort persbericht

Actueel

Persberichten

Visie & Missie

Network Interfaces

Telfort mikt met Q-Campagne op eigen stijl van buttonfreaks

Amsterdam 9 augustus 2001 - Met Q, het op buttonfreaks gerichte prepaid-merk, speelt telecomaanbieder Telfort precies in op de behoefte van deze doelgroep. Naast slimme features en speciale tarieven, biedt Q nu een extra Nokia Xpress on(TM) cover in eigen stijl bij aanschaf van de pas geïntroduceerde Nokia 3330.

"Laat mij je toestel zien, en ik zeg wie je bent" Bij mobiel bellen stellen GSM-freaks niet alleen prijs op een goede tarievenstructuur die ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie