AMG neemt nieuwe Mercedes SL onderhanden

AutoRai

10-8-2001

AMG neemt nieuwe Mercedes SL onderhanden

Mercedes-Benz breidt het modellenprogramma van de nieuwe SL-Klasse uit met een rasechte sportwagen van Mercedes-AMG. De high-performance roadster SL 55 AMG debuteert op de Internationale Automobil-Ausstellung in Frankfurt.

De nieuwe SL-Klasse onderscheidt zich niet alleen door modernste technologie, optimale veiligheid en exclusiviteit op topniveau, maar ook door zijn uitstekende value for money. De prijs-waardeverhouding is ruim zeven procent verbeterd ten opzichte van de voorganger, dankzij de aanzienlijk rijkere standaarduitrusting.

De SL 500, vanaf medio oktober leverbaar op de Europese markt, kost in Nederland 140.000. De prijs voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen