McAfee ontdekt en herstelt 10 miljoen besmette bestanden

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

-PERSBERICHT-

McAfee ASaP ontdekt en herstelt 10 miljoen besmette bestanden McAfee ASaP toonaangevend in online antivirusdiensten

Amsterdam, 13 augustus 2001 - McAfee, onderdeel van Network Associates, heeft vandaag bekend gemaakt dat de antivirusdienst McAfee ASaP, die geheel via het internet werkt, meer dan 10 miljoen besmette bestanden heeft ontdekt en hersteld. De diensten VirusScan ASaP en VirusScreen ASaP bieden virusbescherming op de desktop en op de 'bedrijfsgateway'. Op deze manier worden klanten beschermd tegen de laatste bedreigingen zonder dat zij zelf tijd kwijt zijn aan het beheer van de virusafweer.

McAfee's portfolio van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen