Implementatie i2 oplossingen bij bedrijven

Datum nieuwsfeit: 13-08-2001

13/08/2001 Implementatie van i2 oplossingen bij bedrijven in consumentengoederen, detailhandel en mode

Zaltbommel, 13 augustus 2001 i2 Technologies, leverancier van Supply Chain oplossingen, maakt bekend dat in de eerste helft van 2001 wereldwijd meer dan 35 bedrijven op het gebied van consumentengoederen, detailhandel en mode (textiel, kleding en schoeisel) met succes i2 oplossingen hebben geïmplementeerd.

Hieronder zijn projecten van i2 beschreven bij enkele van deze bedrijven.

Go-lives in mode
Drie bedrijfsonderdelen van VF Corporation, de grootste kledingfabrikant ter wereld, namen de afgelopen zes maanden i2-oplossingen in gebruik. In februari heeft VF Jeanswear zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen