Politie Limburg-Zuid, Maastricht: hennepkwekerij ontmanteld

Datum nieuwsfeit: 14-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 14-08-2001 Politieberichten district Maastricht (H.P. 13.40 uur) Dinsdag 14 augustus 2001

Maastricht, hennepkwekerij ontmanteld:
Maandag 13 augustus 2001 heeft de politie in een bedrijfpand gevestigd aan de Fort Willemweg te Maastricht een hennepplantage aangetroffen. Na overleg met de officier van Justitie is de hennepkwekerij ontmanteld.
De politie stelde kort na het middaguur een onderzoek in naar aanleiding van het vermoeden van de aanwezigheid van een hennepkwekerij in het bedrijfspand. In het bedrijfspand werden bij het onderzoek in vier ruimtes in het totaal 437 hennepplanten aangetroffen. Verder trof de politie 39 assimilatielampen en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen