E*Trade biedt gepersonaliseerde financiële informatie

Datum nieuwsfeit: 14-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
E*Trade biedt gepersonaliseerde financiële informatie op nieuwe met BroadVision gerealiseerde website

* Nieuws over aandelen, koersen en andere financiële zaken te vinden op met BroadVision gebouwde E*TRADE website

Houten, 14 augustus 2001 - BroadVision Inc. (Nasdaq: BVSN), 's werelds toonaangevende leverancier van gepersonaliseerde e-business applicaties, maakt vandaag bekend dat zij met haar business applicatie suite de hernieuwde site van E*TRADE (NYSE: ET) heeft gebouwd. Het E*TRADE Knowledge Center op: http://knowledge.etrade.com, maakt gebruik van BroadVision's One-To-One personaliseringstechnologie om hiermee investeerders te voorzien van relevante financiële informatie waarmee zij afgewogen beslissingen kunnen nemen.

Het hernieuwde ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen