Hutchison 3G kiest Chordiant voor multi-channel CRM

Ingezonden persbericht

Grootste UMTS-licentiehouder in UK kiest Chordiant voor multi-channel CRM

UMTS-telco Hutchison 3G: Hutchison Whampoa, NTT DoCoMo, KPN Mobile

Amsterdam, 15 augustus 2001 - Hutchison 3G, houder van de grootste UMTS-licentie in het Verenigd Koninkrijk, kiest Chordiant als strategische CRM-oplossing voor het interactiebeheer van haar klanten. Dit is het eerste grote contract dat een 3G-telco heeft gesloten met een CRM-leverancier. Chordiant gaat de serviceaanvragen verwerken van gebruikers van het H3G-netwerk en biedt operationele CRM-functionaliteiten via de belangrijkste kanalen. Hutchison wil met deze samenwerking de tevredenheid van haar klanten optimaliseren en het behoud van haar klanten vergroten.

H3G ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen