O&O Defrag 2000 familie: fragmentatie op pc's of netwerken

Datum nieuwsfeit: 15-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Defrag familie - De O&O Defrag 2000 familie is een drietal producten waarmee fragmentatie op pc's of netwerken aangepakt kan worden tegen een zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding.

Hillegom, 15 Augustus 2001: WINS, leverancier van netwerk enterprise software, maakt u attent op het volgende:

Defragmentatiesoftware is inmiddels behoorlijk ingeburgerd en iedereen weet wel dat fragmentatie snelheidsverlies tot gevolg heeft. WINS B.V. is al jaren leverancier van Diskeeper en introduceert nu voor het eerst een goed en betrouwbaar alternatief. "Omdat we al jaren actief zijn op deze markt hebben we het nodig gevonden om een alternatief te ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen