Commerce One Global Services gebruikt Rationals Ssoftware

Datum nieuwsfeit: 15-08-2001
Commerce One Global Services implementeert Rationals software-ontwikkeloplossing om de kwaliteitsgarantie te maximaliseren

Schiphol-Rijk, 15 augustus 2001 - Commerce One Global Services, een divisie van het e-marktplaatsbedrijf Commerce One, maakt gebruik van de belangrijkste componenten van Rational Suite Enterprise voor het kwaliteitsbeheer tijdens de gehele software-ontwikkelcyclus. Rational Suite Enterprise is een software-ontwikkeloplossing van Rational Software, het e-development bedrijf.

Commerce One Global Services maakt gebruik van Rational Requisite Pro, Rational Rose en Rational ClearQuest, alsmede Rational ClearCase en de prestatietestmogelijkheden van Rational TestStudio. Hiermee realiseert Commerce One de aanpassing van haar e-marktplaatsoplossingen aan iedere klant afzonderlijk en beheert het bedrijf de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen