Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Telco's ondervinden voordelen vane web based customer

Datum nieuwsfeit: 16-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

63 Telco's ondervinden de voordelen van de web based customer service oplossing van RightNow Technologies.

Toonaangevende bedrijven uit de telecommunicatie sector selecteren RightNow Web e-Service Center voor dramatische besparingen op de support kosten en vergroten tegelijkertijd de klanttevredenheid.

Haarlem (16 Augustus, 2001) -- RightNow® Technologies, een toonaangevend producent van Web-based customer service applicaties, kondigt aan dat wereldwijd 63 telecommuniecatiebedrijven hebben gekozen voor RightNow Web eService Center.

Bedrijven als AT&T, British Telecom, Singapore Telecom, Sonera, Sprint, MCI/WorldCom en VoiceStream Wireless gebruiken de alom geprezen technologie van RightNow voor 'instant' informatie, en ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie