Vakantiewoning boeken vanuit de luie stoel

Datum nieuwsfeit: 16-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Vakantiewoning boeken vanuit de luie stoel: www.boekeenhuisje.nl

E-commerce en vakantiegevoel, het lijken twee onverenigbare zaken. De hectiek en snelheid van het internet is niet de eerste associatie bij "er eens lekker uit". Toch zijn beide verenigd in een nieuw initiatief: www.boekeenhuisje.nl

Boekeenhuisje.nl laat het internet fungeren als virtueel reisbureau, zodat vanuit de luie stoel een vakantiehuisje kan worden geboekt. Ondanks het korte bestaan van de site is er reeds aanbod in vrijwel alle landen van Europa.

Initiatiefnemers voor deze internetsite zijn de bedrijven Tera.nl en Orcado. Tera.nl is het bedrijf achter vakantie.pagina.nl en vanuit die hoedanigheid
vertrouwd met de vakantie-markt. Natuurlijk is www.boekeenhuisje.nl ook via deze portal te benaderen. Orcado houdt zich bezig met (internet-gerelateerde) systeemontwikkeling en databasesystemen en bracht de technische kennis in.

Het resultaat van deze samenwerking is een dynamische site, die de bezoekers alvast in vakantiestemming brengt en die dezelfde sensatie geeft als "alvast lekker de vakantiefolders bekijken". Huisjeseigenaren kunnen de gegevens van hun huisje geheel zelf bijwerken (inclusief online planning/agendering) en bijvoorbeeld foto's uploaden. Het boeken van huisjes kan vanaf de site plaatsvinden en de boeking wordt direct via e-mail bevestigd.

Het gebruik van boekeenhuisje.nl is voor zowel huisjeseigenaren als b(ez)oekers geheel gratis. De exploitatie van de site wordt bekostigd uit advertentie-inkomsten.

- einde bericht

Meer informatie:
Tera.nl bv / vakantie.pagina.nl - Lucas van der Molen Vissersburen 42, 8531 AC LEMMER
Tel: 0514-569.278
(lucasvdm@xs4all.nl)