Unilever verkoopt noord-Amerikaanse visactiviteiten

Datum nieuwsfeit: 17-08-2001
Bron: Unilever
Unilever NV

UNILEVER VERKOOPT NOORD-AMERIKAANSE VISACTIVITEITEN AAN NIPPON SUISAN (USA), INC. VOOR US$ 175 MILJOEN

Rotterdam, 17 augustus.- Unilever heeft een overeenkomst gesloten voor de verkoop van haar Noord-Amerikaanse visactiviteiten aan Nippon Suisan (USA), Inc., dochteronderneming van Nippon Suisan Kaisha Limited, voor een bedrag van US$ 175 miljoen in contanten. De transactie omvat de bedrijven Gorton's in de Verenigde Staten en BlueWater Seafoods in Canada. De verkoop, die afhankelijk is van de gebruikelijke voorwaarden en goedkeuringsprocedures, wordt naar verwachting afgerond in de tweede helft van 2001.

Gorton's is het leidende detailhandelsmerk in diepvriesvis in de VS en BlueWater Seafoods ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen