Succesvolle start Freggelfanclub

Datum nieuwsfeit: 17-08-2001

FREGGELFANCLUB

Succesvolle start Freggelfanclub

Enschede - Op 12 augustus is er door een serieuze groep freggelfans de freggelfanclub opgericht. Het is een groot succes. Het blijkt dat er door het hele land nog menig freggelfan rondloopt. Bij veel fans begint het weer te kriebelen als ze denken aan de Jet, Gobo, de griezels en de doeners. Inmiddels heeft de club al meer dan 350 leden en heeft de website al meer dan 14.000 hits binnen 5 dagen.

De freggels is een TV-serie die momenteel niet meer wordt uitgezonden in Nederland. Het doel van de fanclub is dan ook om zoveel animo voor deze poppenserie te kweken dat de serie weer terug op TV komt. Mocht dat niet lukken dan is er nog een alternatief: 'Met dit aantal nieuwe leden per dag hopen we binnen een jaar de C-status te krijgen', aldus een lachende oprichter van de fanclub, 'Overigens blijft het lidmaatschap gratis totdat er genoeg leden zijn voor deze C-status.' Opvallend is dat de gemiddelde leeftijd van de huidige leden net boven de 20 ligt.

'Maak muziek en lach' het motto van de freggels en momenteel ook van haar fanclub. Het lidmaatschap staat open voor iedereen. Je kunt je aanmelden via freggels.arachneo.nl.

Noot voor redacties