39 bekeuringen tijdens snelheidscontroles district Maasland

Politiebericht Oss 17-08-2001
Politiebericht district Maasland

SNELHEIDSCONTROLES

Tijdens snelheidscontrole op de Kaathovensedijk te Heeswijk-Dinther op 17 augustus 2001 zijn 39 bestuurders bekeurd. Hoogst gemeten snelheid 118 km. Max. 80 km. Bij snelheidscontrole op de N265 te Nistelrode zijn op 17 augustus 2001 60 bestuurders be-keurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 134. Tijdens snelheidscontrole op de Edmundus van Dintherstraat te Heeswijk-Dinther op 17 augustus 2001 zijn 28 bestuurders bekeurd. Hoogst gemeten snelheid 74 km. Max. 50 km. Bij controle op de Hazenlamplaan te Oss op 17 augustus 2001 zijn 29 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 68 km. Op de Heihoeksingel te Oss zijn 12 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snel-heid 76 km. Bij snelheidscontrole op de Lithoijensedijk te Lithoijen zijn 16 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 140 km. Bij snelheidscontrole op de Mr. van Coothstraat te Maren-Kessel zijn 7 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Bij controle op de Dorpenweg te Macharen zijn 12 bestuurders bekeurd. Max. 80 km.