Persconferentie Klaas de Vries in politieregio Limburg-Zuid

Datum nieuwsfeit: 20-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 19-08-2001 Politiebericht uitnodiging persconferentie (H.P. 14.30) Zondag 19 augustus 2001

Regiopolitie Limburg-Zuid; uitnodiging persconferentie

Op maandag 20 augustus a.s. brengt Minister de Vries van Binnenlandse zaken en Koninkrijksrelaties een werkbezoek aan de Politieregio Limburg-Zuid. Daarbij geeft Minister de Vries, samen met de Korpsbeheerder burgemeester Houben van Maastricht en de Korpschef Mostert van de Regiopolitie Limburg-Zuid een persconferentie. De persconferentie staat in het teken van de onderzoeksresultaten naar de gevolgen van het nieuwe bekostigingsstelsel politie voor Regiopolitie Limburg-Zuid. Die zouden voor het Zuid Limburgse politiekorps aanvankelijk leiden tot een forse personeelsinkrimping. Minister de Vries maakt tijdens de persconferentie zijn besluit bekend. De media worden hierbij uitgenodigd aanwezig te zijn.

De persconferentie vindt plaats op maandag 20 augustus a.s., om 15.20 uur in het bureau van de Regiopolitie Limburg Zuid aan de Prins Bisschopsingel 53 in Maastricht.