Tsjechisch PragoNet in zee met Duits ECT

Datum nieuwsfeit: 21-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PragoNet, een vooraanstaande alternatieve Tsjechische carrier, gunt ECT een belangrijk contract voor haar complete spraakinfrastructuur

Na een gedegen procedure, die inschrijvingen bevatte voor openbare centrales en serviceplatformen van vooraanstaande fabrikanten, selecteerde PragoNet, onderdeel van de Deutsche Telekom groep, de AutoCarrier* softswitching-technologie van European Computer Telecoms AG (ECT) als basis voor zowel haar publieke centrale interconnectie als voor intelligente meerwaardediensten.

Den Haag, 21 augustus 2001 - European Computer Telecoms AG, de in München gevestigde ontwikkelaar en fabrikant van de nieuwe generatie softswitching-technologie, zal PragoNet AutoCarrier softswitches gaan leveren, die tegelijkertijd als klasse 4 switch en als platform ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen