Première PFU-shirt van PSV

Bron: PSV
PSV

Première van het PFU-shirt

Voorafgaand aan de competitiewedstrijd tegen FC Den Bosch is het nieuwe levensgrote design-shirt van PSV Fans United in première gegaan. Het Philips blauwe uit-shirt van PSV zal voor opkomst van onze helden de tribune omhoog gaan.

Door PSV-voorzitter Harry van Raaij en Philips-sponsoring mevr.Nel Saes werd het shirt aan PFU overhandigd. Het shirt is er gekomen dankzij de bijdragen van PSV Voetbal, Philips Nederland B.V. en uiteraard de leden van PSV Fans United.

PSV beschikt hiermee over twee levensgrote shirts, want ook het 'twaalfde man shirt' van de Supportersvereniging PSV zal nog geregeld op de West-tribune omhoog gaan. Het ligt in de bedoeling het PFU-shirt ook mee naar uitwedstrijden te nemen, maar de mogelijkheid daarvoor is afhankelijk van een aantal factoren waar men op dit moment nog geen zicht op heeft.