Wijziging zenderindeling UPC in regio Rijnmond

Bron: UPC N.V.
UPC N.V.

WIJZIGING ZENDERINDELING N.A.V. ADVIES PROGRAMMARAAD

Rotterdam, 22 augustus 2001 - UPC KabelTV & Telecom voert naar aanleiding van het advies van de Programmaraad Rijnmond eind september in de gemeenten Berkel & Rodenrijs, Bernisse, Dirksland, Goedereede, Middelharnis en Oostflakkee de wijzigingen in de radiozenderindeling door. Voor de televisiezenderindeling zijn er geen wijzigingen.

De Programmaraad Rijnmond heeft eind mei haar jaarlijkse advies over de doorgifte van radio- en televisiezenders in het standaardpakket voor de periode september 2001 - 2002 uitgebracht. UPC voert de wijzigingen die met dit advies gepaard gaan binnenkort door.

Vanaf 24 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen