Politieberichten district Sittard

Datum nieuwsfeit: 22-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 22-08-2001 Politieberichten district Sittard (HP; 14.45 u) Woensdag, 22 augustus 2001

District Sittard

Geleen: brandstichting:
Woensdagmorgen kort na middernacht is een gedeelte van een coniferenhaag in vlammen opgegaan. Aangezien het al de tweede keer was deze week dat dezelfde haag vlam vatte wordt een brandstichting niet uitgesloten.
Een achterbuurman van de aan de Hovenweide gelegen woning ontdekte woensdagmorgen omstreeks 00.10 uur dat de coniferenhaag van zijn achterbuurman vlam had gevat. De gewaarschuwde brandweer bluste de fel brandende coniferenhaag maar kon niet voorkomen dat er 15 coniferen in vlammen opgingen. Eerder ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen