NCM kiest webMethods om integratieplatform te leveren

Datum nieuwsfeit: 23-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

NCM kiest webMethods om integratieplatform te leveren voor ondernemingsbrede integratie-initiatieven

Integratieplatform moet interne bedrijfsprocessen stroomlijnen en nieuwe diensten voor klanten ondersteunen

Amsterdam - 23 augustus 2001 - webMethods (Nasdaq: WEBM), de toonaangevende leverancier van integratiesoftware, maakt bekend dat NCM, een grote internationale kredietverzekeraar en leverancier van debiteureninformatie, webMethods heeft gekozen als ondernemingsbrede integratie-backbone om binnen de onderneming applicaties te koppelen en bedrijfsprocessen te stroomlijnen en om buiten het bedrijf met belangrijke klanten te integreren.

NCM zal het webMethods integratieplatform inzetten voor verschillende ondernemingsbrede initiatieven. In oktober van dit jaar rondt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen