Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Remedy introduceert CRM oplossing voor overheidsinstanties

Datum nieuwsfeit: 23-08-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Remedy introduceert CRM oplossing voor overheidsinstanties

Citizen Response verbeterd het serviceniveau tegen lagere kosten

Amersfoort, 23 augustus 2001 Remedy, leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM) toepassingen, introduceert Citizen Response, een CRM oplossing specifiek voor overheidsinstellingen. De Citizen Response-toepassing automatiseert het gehele doorloopproces van vraag tot antwoord en oplossing. Hierdoor zijn overheidsinstanties in staat klanten, burgers én bedrijven een hoger serviceniveau te bieden tegen lagere kosten.

Remedy is de eerste CRM-leverancier die specifiek voor de publieke sector een kant en klare CRM oplossing biedt, die speciaal is toegesneden op overheidsactiviteiten. Door de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie