Benchmark voor b2b commerce van Ariba en Caps Research

Datum nieuwsfeit: 24-08-2001

- PERSBERICHT -

Hoofddorp, 24 augustus 2001

ARIBA EN CAPS RESEARCH INITIEREN EERSTE BRANCHE-BREED MULTI-VENDOR DIGITAAL BENCHMARK PROGRAMMA VOOR B2B eCOMMERCE

eC3 programma voorziet bedrijfsleven van relevante informatie ten behoeve van verbetering inzetbaarheid eProcurement systeem

CAPS Research (Center for Advanced Purchasing Studies) en Ariba, Inc. (Nasdaq: ARBA), leverancier van B2B eCommerce oplossingen, hebben vandaag de ontwikkeling van eC3 aangekondigd. Het eC3 programma is een branche-breed digitaal benchmark programma dat bedrijven kan voorzien van relevante statistische gegevens en 'best practices' waarmee de inzetbaarheid van hun elektronisch inkoopsysteem wordt verbeterd. Alle grote bedrijven kunnen meedoen aan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen