Coniferen in brand in Geleen

Datum nieuwsfeit: 24-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 23-08-2001 Politieberichten district Sittard (H.P. 14.50) Donderdag 23 augustus 2001

Urmond, rijden onder invloed:
Een 49 jarige inwoner van Urmond is donderdagmorgen 23 augustus 2001 door de politie bekeurd wegens het rijden onder invloed in een personenauto.
De Urmondenaar werd omstreeks 01.30 uur op Hendrikstraat in Urmond door de bemanning van een surveillance-auto van de politie gecontroleerd. Bij het eerste contact met de bestuurder bleek deze naar het gebruik van alcohol te ruiken. Ook de alcoholblaastest wees uit dat de bestuurder alcohol gedronken had. Hij werd daarop meegenomen naar het politiebureau waar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen