Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe reclamecampagne Casema groot succes

Datum nieuwsfeit: 24-08-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

Den Haag, 24 augustus 2001

Nieuwe reclamecampagne Casema groot succes

Aantal aanmeldingen en verzoeken om informatie stijgt met 400%.

De nieuwe internet reclamecampagne van Casema is een doorslaggevend succes. De campagne - die sinds twee weken loopt - heeft er voor gezorgd dat het aantal aanmeldingen en verzoeken om informatie met 400 % is toegenomen. Het succes van de campagne had zelfs tot gevolg dat de telefoonlijnen overbelast raakten. Om de forse toestroom van telefoontjes te kunnen verwerken heeft Casema in allerijl het aantal lijnen uitgebreid van 20 naar 90 en een extern call center in de arm genomen. Casema wil nog dit jaar 105.000 internetabonnees hebben. De nieuwe campagne speelt bij dit streven een belangrijke rol.

Internet moet voor iedereen betaalbaar zijn en blijven "Wij willen dat internet voor zoveel mogelijk mensen betaalbaar is. Daar zijn dan ook onze producten en de prijs van onze producten helemaal op gericht", aldus Sytse Zuidema, vice president Mass Market van Casema. Hij vervolgt: "Het merendeel van de internetters heeft geen behoefte aan breedband maar wil zo voordelig mogelijk internetten en het liefst continu on-line zijn. Daar speelt de campagne op een ludieke manier op in en zoals uit de cijfers blijkt, met succes.".

De campagne wordt uitgevoerd in print op abri's, taxi's, in regionale dagbladen en radiocommercials op de belangrijkste radiostations. De verschillende uitingen spelen - op een komische manier - zoveel mogelijk in op de actualiteit zoals bijvoorbeeld de recente verhoging van de eindgebruikerstarieven voor het vaste net.

Casema
Het in Den Haag gevestigde Casema is met 1,35 miljoen huishoudens als klant, een toonaangevende Nederlandse kabelexploitant. In haar 30 jarig bestaan is Casema verantwoordelijk geweest voor onder andere de totstandkoming van standaardisatie binnen de Europese 'kabelmarkt' en een groot aantal technologische vernieuwingen op het gebied van kabeltelevisie. Casema is een 'full service provider' die via haar modern netwerk naast kabeltelevisie een scala aan andere elektronische diensten en producten levert, waaronder: internet, zakelijke telefonie, datacommunicatie, digitale televisie en alarmering. Casema is een dochter van France Telecom.


Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie