Blackboard kiest Remedy Customer Relationship Management

Datum nieuwsfeit: 24-08-2001

Blackboard kiest Remedy voor Customer Relationship Management

Leverancier e-learning-infrastructuursoftware zet CRM in ter verbetering customer selfservice en efficiëntie verkoopafdeling

Amersfoort, 24 augustus 2001 Remedy, leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM)- oplossingen, maakt bekend dat Blackboard Inc. Remedy Customer Support en Remedy Sales Continuum heeft gekozen voor het management van haar klantenservice en klantcontacten. Blackboard, leverancier van e-learning-applicaties, zet de oplossingen van Remedy in om de respons van klanten te verhogen en de efficiency van het verkoopteam te verbeteren.

Dankzij Remedy kan Blackboard haar klanten nu een betere service bieden , vertelt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen