PvdA-delegatie bezoekt attractieparken in Brabant

Mime-Version: 1.0

Den Haag, 22 augustus

PvdA-delegatie bezoekt attractieparken in Brabant

Maandag 27 augustus bezoekt een delegatie van de PvdA de gemeenten Heusden en Loon op Zand in Noord-Brabant. Het werkbezoek staat in het teken van toerisme en veiligheid. De delegatie bestaat uit de Tweede-Kamerleden Dick de Cloe, Rob van Gijzel, Usman Santi en Gerrit Schoenmakers en het PvdA-Statenlid Mieke Nijssen.

Om 10.00 uur wordt de delegatie door het gemeentebestuur ontvangen in Heusden-vesting, Gouveneurshuis, Putterstraat 14, waarna zij rond 10.45 uur een kort bezoek brengt aan het attractiepark Land van Ooit.

Vervolgens reizen de PvdA-ers af naar het gehucht Giersbergen, gelegen aan de rand van het nationaal park Loonse en Drunense Duinen. Na de lunch volgt om 13.30 uur een bezoek aan het Efteling Hotel, waar men verwelkomd wordt door de burgemeester van Loon op Zand, de heer Weierink. Na een korte inleiding van de burgemeester spreekt de PvdA-delegatie onder anderen met enkele leden van de hoofddirectie van de Efteling, waarna het werkbezoek om 15.00 uur wordt afgesloten met een rondleiding door de Efteling.

Voor nadere informatie Altie Blanken 070 318 2698 of 06 215 66 951