Vier gewonden bij verkeersongeval in Schinnen

Datum nieuwsfeit: 28-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 28-08-2001 Politiebericht aanrijding Heisterberg te Schinnen (HP 17.10) Dinsdag 28 augustus 2001

Schinnen, vier gewonden bij verkeersongeval:
Vanmiddag heeft op de Heisterbrug te Schinnen een verkeersongeval plaatsgevonden tussen twee personenautos. Alle inzittenden werden met letsel overgebracht naar het ziekenhuis te Heerlen. Een bestuurster van een personenauto (alleen in de auto) keerde haar auto vanmiddag omstreeks 15.45 uur op de Heisterbrug te Schinnen. Een tegenligger, met daarin een moeder en twee kinderen komende uit de richting van Spaubeek / Schinnen kon een aanrijding met de kerende personenauto niet voorkomen er reed hier op in. Alle vier de inzittenden van de autos raakten gewond. Zij werden met ambulances overgebracht naar het ziekenhuis te Heerlen waar zij aan hun opgelopen verwondingen werden geholpen. (de aard van de verwondingen is nog geheel onbekend). Beide personenautos werden zwaar beschadigd en moesten door een bergingsbedrijf worden weg getakeld. De politie stelt een verder onderzoek naar de juiste toedracht.