Voorzitter raad van bestuur Hans Bakker verlaat Travel Unie

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Hans Bakker verlaat Travel Unie
De heer drs. A.J. Bakker (Hans), voorzitter van de raad van bestuur van Travel Unie International Nederland N.V., heeft te kennen gegeven de organisatie per 31 december 2001 te verlaten. Hans Bakker heeft Travel Unie, welke is ontstaan door de fusie van Arke Reizen en Holland International, vanaf 1996 geleid. De raad van commissarissen van Travel Unie spreekt zijn grote waardering uit voor de manier waarop Hans Bakker zijn voorzitterschap gedurende de afgelopen zes jaar heeft vervuld. Hans Bakker heeft besloten een sabbatical periode in acht te nemen voordat hij een nieuwe uitdaging aangaat. Per 1 januari 2002 zal de heer L.J. Frankenhuis de functie van voorzitter raad van bestuur overnemen. Louis Frankenhuis is sinds 1 mei 2000 lid van de raad van bestuur van Travel Unie. Hij was tot 1 november 1999 directeur/eigenaar van KRAS SterVakanties, dat sinds 1999 een volledige dochter is van Travel Unie.

Einde bericht

28 augustus 2001/28