Tweede directielid Vakopleiding Transport en Logistiek

Datum nieuwsfeit: 29-08-2001

29 AUGUSTUS 2001

Stefan van der Kwaak tweede directielid Vakopleiding Transport en Logistiek

Vanaf 1 augustus jl. is drs. Stefan van der Kwaak (37) in dienst getreden als tweede directeur van Vakopleiding Transport en Logistiek naast de zittende Algemeen Directeur drs. Bertho Eckhardt. Binnen de directie van de Vakopleiding richt Bertho Eckhardt zich met name op organisatieontwikkeling, commercieel beleid, marketing, aansturing van de regiokantoren, internationale samenwerking en externe vertegenwoordiging. Stefan van der Kwaak is specifiek verantwoordelijk voor Productontwikkeling & Innovatie en de ondersteunende afdelingen ICT, P&O, Financiën & Control. De directie opereert vanuit het hoofdkantoor van de Vakopleiding in Alphen aan den Rijn.

Vóór zijn indiensttreding bij Vakopleiding Transport en Logistiek was Stefan van der Kwaak gedurende 10 jaar werkzaam bij TNT Post Groep. In zijn laatste functie als finance director heeft hij zich beziggehouden met de financiële integratie van TNT Logistics Benelux en was hij eindverantwoordelijk voor het financiële beleid van deze businessunit. Daarnaast was hij als lid van het managementteam verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de organisatie en het ontwikkelen en uitwerken van het beleid en strategie.

Voordat hij zijn loopbaan bij de TNT Post Groep begon, is hij afgestudeerd in de algemene en bedrijfseconomie. Daarna heeft hij de postdoctorale opleiding tot financieel economisch beleidsmedewerker gevolgd.