Uitslaande woningbrand in Herpen

Politiebericht Oss 29-08-2001
Politiebericht district Maasland

AANRIJDING LETSEL HEESCH

Een 17 jarig meisje uit Heesch is op 28 augustus 2001 omstreeks 19.00 uur licht gewond geraakt op de Torfcampstraat te Heesch. Het slachtoffer, stak als voetgangster, de weg over voor een personenauto, bestuurd door een 21 jarige automobilist uit Heesch.

OPENLIJKE GEWELDPLEGING OSS

Op 28 augustus 2001 omstreeks 19.55 uur zijn een 17 en 19 jarige jongen uit Oss aangehou-den. Omstreeks 19.25 uur reed de 19 jarige jongen met zijn auto in op een groepje jongeren, die aan het voetballen waren in de Tollenstraat. Ook werd door zowel de 17 en 19 jarige jongen met knuppels geslagen. Beiden zijn inverzekering gesteld. De juiste aanleiding voor deze handelingen is nog niet duidelijk.

RIJDEN ONDER INVLOED OSS

Tegen een 40 jarige automobilist uit Oss is op 29 augustus 2001 proces-verbaal opgemaakt ivm rijden onder invloed van alcohol. De man reed omstreeks 02.10 uur op de Dr Saal van Zwanenbergsingel te Oss.

UITSLAANDE BRAND HERPEN

Om 29 augustus 2001 omstreeks 03.50 uur ontstond brand in een woning aan de Alard van Herpenplein te Herpen. De 40 jarige bewoner kon zich in veiligheid brengen door uit een raam te springen. Door ambulancepersoneel is hij vervolgens aan zijn lichte verwondingen geholpen. De bewoners van aangrenzende woningen werden geëvacueerd en in een plaatselijk café opgevangen. Brandweer bluste de brand.

SNELHEIDSCONTROLE OSS

Bij snelheidscontrole op de Looveltlaan te Oss op 29augustus 2001 zijn 14 bestuurders be-keurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 70 km. Op de Weth. van Eschstraat zijn 23 bestuurders bekeurd. Max. 50. Hoogst gemeten snelheid 73 km.