Alliantie SAS en Blue Martini Software voor verkoop e-CRM

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

SAS en Blue Martini Software sluiten wereldwijde alliantie voor marketing en verkoop van end-to-end eCRM-oplossingen
Beide bedrijven zullen tevens elkaars applicaties implementeren

Amsterdam, 30 augustus 2001 - SAS Institute, marktleider op het gebied van analytische CRM en datawarehousing, en Blue Martini Software, Inc. (Nasdaq: BLUE), aanbieder van 'external Customer Relationship Management'-software (eCRM), gaan een wereldwijde strategische alliantie aan voor de komende drie jaar. Doel van de alliantie is organisaties te helpen een beter inzicht in hun klanten te krijgen en dit inzicht te benutten via alle beschikbare elektronische klantcontactkanalen.

Gezamenlijke klanten kunnen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen