Connect-IT levert software voor Intel-communicatieplatform

Ingezonden persbericht

|Connect-IT levert software voor Intel-communicatieplatform|

Weert, 30/08/2001

Oké Communicator, softwareproduct van computertelefoniebedrijf Connect-IT Communication BV, wordt een standaardonderdeel van de Europese varianten van het Intel Converged Communications Platform. Oké Communicator integreert telefoon-, fax-, e-mail- en voicemailverkeer in contactcenters. Het Intel Converged Communications Platform is in juni 2001 officieel gelanceerd in Europa.

Het platform is gebaseerd op open standaards en ondersteunt in één enkel systeem een groot aantal compatibele telefonie- en businessapplicaties, randapparaten en diensten van diverse producenten. Dat stelt kleine en middelgrote ondernemingen in staat hun communicatiemogelijkheden snel en rendabel uit te breiden.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen