C/TAC-Align en SAP versterken invulling partnership

Datum nieuwsfeit: 31-08-2001
Bron: C/TAC-Align
C/TAC-Align

's-Hertogenbosch, 31 augustus 2001

STRATEGISCHE ALLIANTIE C/TAC-ALIGN EN SAP VERDER VERSTERKT Invulling mySAP Service Partnership voor consulting en implementatie diensten

ICT-dienstverlener C/TAC-Align heeft de strategische alliantie met SAP verder versterkt door de gezamenlijke ondertekening van een nieuw mySAP Service Partnership. Hiermee bouwt C/TAC-Align voort op de jarenlange samenwerking met SAP en profileert zich hiermee verder met haar dienstverlening in business consulting en implementatie van SAP-systemen.

Naast de nu afgesloten samenwerkingsovereenkomst op het gebied van consultancy en implementatie dienstverlening van SAP systemen, zijn C/TAC-Align en SAP in gesprek voor invulling van andere partnerships, één daarvan is het vernieuwde SAP Hosting Partnership. Met de overgang naar de nieuwe mySAP produkten- en partnerstructuur van SAP zijn eerdere partnership-vormen omgezet naar deze nieuwe vormen waaraan door C/TAC-Align en SAP nu heel direct invulling is gegeven. C/TAC-Align behoort tot de grootste SAP-spelers in de nederlandse markt. De kracht van de onderneming komt naar voren in de breedte en compleetheid van de totale dienstverlening van C/TAC-Align in de 'SAP-wereld', waarin elementen van organisatie-verandering en change-management, business consulting, functionele inrichting van (SAP-) systemen, projectmanagement, systeemintegratie en beheer aan de orde zijn. Voor C/TAC-Align en SAP blijft een goede invulling van deze strategische allianties een belangrijke voorwaarde voor een verdere uitbouw van de samenwerking in de toekomst.

Profiel C/TAC-Align
C/TAC-Align richt zich op business-consulting, technology integration, alsmede op het beheren en hosten van informatiesystemen. De business unit Consulting van C/TAC-Align helpt haar klanten bij strategievraagstukken, proces- en organisatieverandering, het managen van complexe veranderings- en ICT-projecten en het organisatorisch inbedden en implementeren van geïntegreerde bedrijfs informatie systemen. De business unit Integration Technology van C/TAC-Align stelt hoogwaardige technologie- en integratieskills ten dienste van haar klanten en is betrokken bij systeemintegratieprojecten. De business unit Application Hosting en Beheer van C/TAC-Align kan haar klanten ondersteuning bieden bij het beheren en hosten van geïntegreerde bedrijfssystemen (met name SAP). C/TAC-Align spreekt graag vooraf een resultaat af met haar klanten en wil dit resultaat bij voorkeur samen met haar klanten op een projectmatige manier bereiken. C/TAC-Align heeft ervaring in veel marktsectoren, zoals in de industrie, handel, overheid, gezondheidszorg, onderwijs en zakelijke dienstverlening. In 2000 realiseerde de onderneming een omzet van EUR 24,2 miljoen. C/TAC-Align is gevestigd in Nederland ('s-Hertogenbosch en Hoofddorp) en in Spanje (Madrid). C/TAC-Align is genoteerd aan de Euronext te Amsterdam.

/ / / / / / / / / /

Voor meer informatie: