Iris Group en Software AG samen in XML ~ koersinformatie

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

31 augustus 2001

Iris Group en Software AG samen in XML ~ snelle en flexibele koersinformatie voor financiële portals ~

Iris Group en Software AG hebben een overeenkomst gesloten voor het leveren van de IXF voor Tamino Suite. Door de financiële gegevens (IXF) van Iris voor Inter- en Extranet te combineren met de Tamino XML Server van Software AG, ontstaat een uitgebreide en complete oplossing voor financiële portals.

Iris XML Feed (IXF) is een betaalbaar Euronext 'marketdatafeed' product voor financiële portals. Met de IXF datafeed kunnen deze webportalen zowel real-time als ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen