Politieberichten district Sittard

Datum nieuwsfeit: 31-08-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 31-08-2001 Politieberichten district Sittard (H.P. 14.20 uur) Vrijdag 31 augustus 2001

Sittard, rijden onder invloed:
Een 42 jarige inwoner van Sittard is donderdagmiddag 30 augustus 2001 door de politie bekeurd wegens het rijden onder invloed in een personenauto.
Een politiepatrouille zag omstreeks 13.00 uur een personenauto over de Dr. Nolenslaan te Sittard rijden met een bekende achter het stuur. De bestuurder was in het verleden al eens bekeurd wegens het rijden zonder rijbewijs. Alle reden om de bestuurder nogmaals aan de tand te voelen. Op de Millenerweg kreeg de bestuurder een stopteken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen