Stichting Topzwemmen Amsterdam opgericht

Ingezonden persbericht

Amsterdam, 31 augustus 2001

Stichting Topzwemmen Amsterdam opgericht

Vandaag geven Ben, de Koninklijke Nederlandse Zwembond, Topsport Amsterdam en NOC*NSF in Amsterdam gezamenlijk het startsein voor de Stichting Topzwemmen Amsterdam. De organisaties presenteren daarmee een zwemploeg die zich vanuit het Sloterparkbad in Amsterdam (Geuzeveld-Slotermeer) gaat voorbereiden op de Olympische Zomerspelen van 2004. De coaching van de zwemploeg wordt verzorgd door Fedor Hes, een talentvolle trainer/coach. Topzwemmen Amsterdam gaat bovendien een samenwerkingsverband aan met de Spaanse topzwemclub Sabadell van de Nederlandse trainer Paulus Wildenboer.

De zwemploeg bestaat uit: Chantal Groot, Robin van Aggele, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen